zondag 29 juni - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Jan en Berry Bruijn - WaarBenJij.nu zondag 29 juni - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Jan en Berry Bruijn - WaarBenJij.nu

zondag 29 juni

Blijf op de hoogte en volg Jan en Berry

29 Juni 2014 | Zweden, Malmö

Nadat we vanmorgen gegeten hadden, zijn we eerst nog even naar het oude deel (Gamlebyen) van Fredrikstad gewandeld. Het is maar 3 straten diep en 6 straten breed en is omringd door een vestinggracht. Er staan veelal pastelkleurige houten en stenen huizen en bij de gracht staan nog een aantal kanonnen. Rond 10 uur zijn we op weg gegaan naar Malmö, onderweg hebben we bij Gotenborg een stop gemaakt. Na enig zoekwerk hebben we in Malmö aan het eind van de middag een camping gevonden mèt televisie, omdat we de wedstrijd van vanavond tegen Mexico niet wilden missen. Na de wedstrijd nog een rondje gelopen en foto’s gemaakt van de Sontbrug. Dit is de brug die Zweden met Denemarken verbindt. Vandaag in de buurt van Goteborg regen gehad, de rest van de dag was het droog.

• 30 Juni 2014 - 00:55

Ardi:

Al in Zweden? Jullie hebben wel een flinke afstand afgelegd in een paar dagen!
    Was vanavond wel een spannende wedstrijd hè.

• 30 Juni 2014 - 10:48

Harry De Bruijn:

Halo jan-Berry . Wij hebben jullie gemist op de BBQ zondag bij ons mam . Nog een mooie vakantie de laatste dagen daar. We blijven jullie volgen tot in Sint Anthonis. Groetjes Harry en Helma .

• 30 Juni 2014 - 13:50

Marinke:

hoi hoi,
    Wat leuk om de verhalen te lezen en de foto s te bekijken!erg mooi allemaal!
    Hier in sint anthonis gaat het goed.
    Jullie lekker genieten nog!!!

Groetjes Marinke Wilfred en Janne

• 30 Juni 2014 - 15:19

Wendy:

Hoi jan en berry
    Goed om te lezen dat jullie het naar de zin hebben. Tot volgende week dan komen we nog een bakkie doen voor dat we op vakantie gaan. Doei groetjes wendy

• 30 Juni 2014 - 20:33

Nelly:

Het schiet alweer op. Nog een paar dagen. Geniet er van. Mooie foto's en verslagen. Ik ga morgen weer werken. Heb een super vakantie gehad. Lekker bruin geworden; zelfs mijn benen. HAHA. Goeie reis terug alvast. Groetjes.

Jan en Berry

Dit jaar gaan we voor de tweede keer met de camper naar Noorwegen. De route is al uitgestippeld en is iets anders dan in 2011 om nog meer " Noorwegen" te zien. De eerste week gaat Ilse ( petekind ) mee om de Kjerag met ons te lopen. De veerboot voor de heenreis is geboekt en we zullen later via Zweden weer terug komen. Enkele steden zoals Goteborg - Malmo en Kopenhagen in Denemarken staan ook op de lijst om te bezoeken. We hebben er weer super veel zin in en zijn benieuwd wat onze gaste van het Fjorden gebied vindt.

Actief sinds 23 April 2014