maandag 23 juni - Reisverslag uit Lofthus, Noorwegen van Jan en Berry Bruijn - WaarBenJij.nu maandag 23 juni - Reisverslag uit Lofthus, Noorwegen van Jan en Berry Bruijn - WaarBenJij.nu

maandag 23 juni

Blijf op de hoogte en volg Jan en Berry

23 Juni 2014 | Noorwegen, Lofthus

We houden vandaag een rustdagje. We begonnen met uitslapen en daarna op ons gemak buiten zitten ontbijten. Tegen de middag naar het dorp gelopen en daar de kerk uit 1250 van binnen en buiten bekeken. Nog wat boodschappen gedaan bij de plaatselijke supermarkt en langs hotel Ullenvang teruggewandeld naar de camping. Hier de rest van de middag geluierd in de zon. En kersen geplukt voor eigen consumptie. We zijn op tijd gaan eten en om kwart voor 6 zaten we klaar om de wedstrijd van Nederland tegen Chili te bekijken (samen met de rest van de Nederlanders hier op de camping). Daarna nog gedoucht, afgewassen en brood gesmeerd voor de wandeling van morgen. We gaan een poging doen de Trolltunga te bereiken. Het was vandaag een warme zonnige dag.

Jan en Berry

Dit jaar gaan we voor de tweede keer met de camper naar Noorwegen. De route is al uitgestippeld en is iets anders dan in 2011 om nog meer " Noorwegen" te zien. De eerste week gaat Ilse ( petekind ) mee om de Kjerag met ons te lopen. De veerboot voor de heenreis is geboekt en we zullen later via Zweden weer terug komen. Enkele steden zoals Goteborg - Malmo en Kopenhagen in Denemarken staan ook op de lijst om te bezoeken. We hebben er weer super veel zin in en zijn benieuwd wat onze gaste van het Fjorden gebied vindt.

Actief sinds 23 April 2014