zondag 22 juni - Reisverslag uit Lofthus, Noorwegen van Jan en Berry Bruijn - WaarBenJij.nu zondag 22 juni - Reisverslag uit Lofthus, Noorwegen van Jan en Berry Bruijn - WaarBenJij.nu

zondag 22 juni

Blijf op de hoogte en volg Jan en Berry

22 Juni 2014 | Noorwegen, Lofthus

We moesten voor 12 uur weer van de camping zijn dus eerst maar de wandeling naar de kloof. Vanaf de camping was dat ongeveer 2 km lopen via het bos en de hangbrug naar de kloof. We begonnen aan de kloofwandeling en voordat je het wist was die alweer ten einde. Maar toch de moeite waard natuurlijk. Nadat we terug waren op de camping nog even de afwas gedaan. Nog enkele keren even geprobeerd om de foto’s op de site te zetten wat echter niet lukte en toen vertrokken. In Voss nog bij de kerk gestopt om deze te bezoeken omdat daar een kroonluchter uit Deventer hangt die we graag wilden zien, maar de kerk was helaas niet open. Toen maar via weg 13 langs de waterval Skjerfsvossen en de nieuwe Hardangerbrua naar camping Lofthus gereden, waar we 2 nachten zullen blijven. We hebben lekker koffie zitten drinken in het zonnetje en met behulp van een goede internet verbinding kunnen appen met het thuisfront en de site kunnen bijwerken.

Jan en Berry

Dit jaar gaan we voor de tweede keer met de camper naar Noorwegen. De route is al uitgestippeld en is iets anders dan in 2011 om nog meer " Noorwegen" te zien. De eerste week gaat Ilse ( petekind ) mee om de Kjerag met ons te lopen. De veerboot voor de heenreis is geboekt en we zullen later via Zweden weer terug komen. Enkele steden zoals Goteborg - Malmo en Kopenhagen in Denemarken staan ook op de lijst om te bezoeken. We hebben er weer super veel zin in en zijn benieuwd wat onze gaste van het Fjorden gebied vindt.

Actief sinds 23 April 2014