maandag 16 juni - Reisverslag uit Lysebotn, Noorwegen van Jan en Berry Bruijn - WaarBenJij.nu maandag 16 juni - Reisverslag uit Lysebotn, Noorwegen van Jan en Berry Bruijn - WaarBenJij.nu

maandag 16 juni

Blijf op de hoogte en volg Jan en Berry

16 Juni 2014 | Noorwegen, Lysebotn

Vandaag staat de wandeling naar de Kjerag op het programma. Dit hadden we eigenlijk gepland voor morgen, maar omdat het vandaag zeker goed weer zou zijn, hebben we ons reisschema wat gewijzigd. Vanaf waar we overnacht hebben is het naar het vertrekpunt nog zo’n 60 km rijden, waarvan het 2e gedeelte over een hele mooie toeristische weg gaat. Om ongeveer kwart over 10 zijn we met de wandeling gestart. Het is een pittige wandeling die we in ieder geval wel volbracht hebben. Onderweg hebben we meerdere keren pauze genomen en eenmaal bij de Kjerag (een grote steen die tussen 2 rotsen ligt ingeklemd) aangekomen hebben we foto’s gemaakt en van het geweldige uitzicht genoten. Toen nog terug en ook dat was geen kleinigheid. Tegen kwart voor 5 waren we moe maar voldaan weer bij de camper. Daar hebben we effe een radler gedronken en zijn we naar de camping in Lysebotn gereden. Hier staan we voor de nacht en hier vandaan nemen we morgen de veerboot naar Lauvik. We hebben nu internet, douche, eten, stroom enz. Wat een luxe!! Maar bovenal , tot nog toe alleen maar zon!!!!

• 16 Juni 2014 - 20:56

Ardi:

Hé vakantiegangers,
    Eindelijk een teken van leven.... :)
    We hadden het er vanmorgen nog over dat we nog geen bericht van jullie hadden.
    Jaja, een beetje ongeduldig zijn we wel.
    Leuk om jullie berichtjes weer te lezen. Geniet van het land en van het mooie weer.
    Wij blijven jullie volgen.

• 16 Juni 2014 - 21:41

Marloes:

Leuk om jullie verhalen weer te lezen en de mooie foto's weer te zien. Vooral die poging van ome Jan in de rots te verplaatsen ;-)
    Heel veel plezier met z'n 3-tjes!

• 16 Juni 2014 - 21:43

Nelly.:

Hoi avonturiers.

Fijn dat het jullie zo goed gaat! Morgen allemaal spierpijn of zal het meevallen.????
    Ik vertrek morgenmiddag naar Rotterdam en woensdagochtend naar Montpellier. Daar ben ik al om 9 uur.
    Ik ga proberen om jullie vanuit Frankrijk te volgen. Een hele fijne vakantie verder. Geniet van alles wat jullie zien en doen!!!
    Groetjes ook aan Ilse.

• 16 Juni 2014 - 22:43

Henk En Petra:

hoi hoi,

Hier een bericht uit het zonnige Frankrijk.
    leuk dat jullie daar ook zon hebben,en ook leuk de verhalen te lezen en vooral de mooie foto's te zien.
    we hebben hier alle ruimte en vrijheid,dus goed vertoeven.Goede vakantie en veel wandel en kijkplezier

Groetjes de buurtjes

• 16 Juni 2014 - 23:09

Wim En Riet:

Zo te zien hebben jullie mooi weer.
    Geniet er van.
    En Berry wel stoer achter het stuur, maar het is geen Corsa.
    We blijven jullie volgen.
    Ilse je hebt een groot hart om zomaar op die steen te gaan staan!!!!!!
    Blijf genieten van jullie vakantie.

Gr Wim en Riet

• 17 Juni 2014 - 10:24

Jan En Berry En Ilse:

Hey Marloes,

De steen beweegt echt als je hem eenmaal in beweging hebt. Zal proberen om het filmpje erop te zetten.

• 18 Juni 2014 - 23:06

Jan En Berry De Bruijn:

Hoi buurtjes,

Jullie ook een fijne vakantie.
    Zeker ook voetballen gekeken, moi wa.

Jan en Berry

Dit jaar gaan we voor de tweede keer met de camper naar Noorwegen. De route is al uitgestippeld en is iets anders dan in 2011 om nog meer " Noorwegen" te zien. De eerste week gaat Ilse ( petekind ) mee om de Kjerag met ons te lopen. De veerboot voor de heenreis is geboekt en we zullen later via Zweden weer terug komen. Enkele steden zoals Goteborg - Malmo en Kopenhagen in Denemarken staan ook op de lijst om te bezoeken. We hebben er weer super veel zin in en zijn benieuwd wat onze gaste van het Fjorden gebied vindt.

Actief sinds 23 April 2014